Je kan je niet meer aanmelden. De training is begonnen!

Maak klanten van bezoekers. Gebruik dè tools voor online succes.

Gratis online 5-daagse training
Hoe maak je jouw online marketingmachine

Je doet keihard je best. Doet al zoveel van wat iedereen roept wat je moet doen. Maar toch? Nieuwe klanten? Nauwelijks.
Frustrerend. Je investeert tijd. Je investeert geld. En het is de bedoeling dat dit ook weer terug komt.

Van teleurstelling naar succes

Ik wil jou helpen met de vrijheid voor jou als ondernemer te creëren. Om je te laten zien hoe het ook kan. Er zijn namelijk een paar valkuilen, waar iedereen constant inloopt zonder het te zien. Zonde! Ik sta echt te trappelen om deze informatie met je te delen en hoe je dit voor jezelf kan inzetten zodat jij het succes voor jezelf kan creëren wat je graag wilt.

Leer hoe jij dè marketingtechnieken kan implementeren. Compleet met welke tools je exact nodig hebt en hoe je dit kan inzetten.

5 juni gaan we van start!

Meld je gratis aan en krijg klanten i.p.v alleen maar bezoekers

Vraag je jezelf af

Hoe maakt iedereen van die mooie salespages?

Hoe volg je iemand die op jouw website is geweest?

Hoe kan je een bezoeker van je website opnieuw benaderen met en zonder een e-mailadres?

Hoe krijg je wel reacties op je Facebook bericht.

Hoe krijg je wel klanten met jouw mooie aanbod?

Je ziet het. We gaan mensen naar jouw website trekken en deze vervolgens weer benaderen zodat jij veel meer klanten krijgt en eindelijk kan roepen, Hell yeah!!!! I’m doing really good business over here! Hihaaaaaa! Yes, met een rondedansje en alles erbij.

En het mooie, we gaan het allemaal zo automatisch mogelijk maken. Het heet niet voor niets een marketingmachine.

Wat kan het voor je doen

Door een gerichte advertentie via Facebook of Google komt Sanne op je website. De betreffende pagina wordt bekeken en er is een inschrijfmogelijkheid  zodat ze nog meer informatie hierover kan ontvangen. Ze heeft het nu even druk met andere dingen dus klikt weg. Als Sanne een dag later op Facebook aan het scrollen is, komt ze ineens jouw bedrijf weer tegen met het e-book wat ze eerder heeft gezien. Ze weet niet dat de website heeft geregistreerd dat ze op die specifieke pagina is geweest en waarvoor jij in Facebook een advertentie hebt gemaakt. Zodat je Sanne en alle anderen die op deze pagina zijn geweest weer kan bereiken. “Hmm”, denkt ze. “Dat is toch wel heel interessant”. Ze volgt de link en ze laat haar e-mailadres en naam achter.

Vervolgens wordt er een automatische e-mailreeks geactiveerd zodat ze met regelmaat een e-mail krijgt en zo jou en je product leert kennen en overtuigd raakt van je expertise. Je bedrijf wordt voor haar steeds bekender en vertrouwder, dat is het effect van het gebruik van verschillende platvormen. Uiteindelijk komt ze een aanbod tegen van hetgeen waarin ze al geïnteresseerd was. Doordat ze nu weet wie je bent en wat je doet is het aanbod nu wel heel interessant. Ze klikt op de link, gaat naar je website en bekijkt alle details. De website komt heel professioneel en overzichtelijk over, ze krijgt er een goed gevoel bij en merkt dat dit aanbod wel heel goed bij haar aansluit. Vraagtekens zijn weggenomen en er is geen reden meer om dit voorbij te laten gaan. Sanne is nu klant bij je geworden. Yes!

Gebruik de marketingtechnieken die succesvolle bedrijven ook gebruiken. Meld je aan!

Ik laat je zien

– Wat voor online tools je nodig hebt
– Welk kant en klaar systeem je kan gaan gebruiken
– Wat exact het stappenplan is

Voor jou wordt duidelijk

– Hoe iedereen al die online coole dingen doet
– Wat een funnel is en hoe dit werkt
– Hoe je gebruik kan maken van een blogartikel of meet me page,
e-book, challenge, training, salespage, webinar
– Wat de do’s & dont’s zijn zodat je geen tijd en geld meer verspild

Waarom juist ik je hiermee kan helpen

Ik zet al langer dan 10 jaar bedrijven in hun kracht en op de markt. Daarmee maak ik altijd gebruik van de allernieuwste tools en kennis. De marketingtechnieken die gebruikt worden door de grote merken kunnen voor elk bedrijf ingezet worden. Mede mogelijk gemaakt door the World Wide Web. Alle stappen ben ik zelf ook door gegaan met mijn bedrijf. Ik weet hoe het voelt. Ik weet hoe het is. En ik weet wat je er mee kan doen. Trust me, dit wil je niet missen!

Wat mijn doel is? Om jou te kunnen inspireren en activeren zodat je de juiste stappen kan nemen. Mijn uiteindelijke doel? Om bedrijven die er echt voor gaan, de go getters, de wij-gaan-wat-moois-van-de-wereld-maken-bedrijven, naar een hoger level te trekken.

Let’s go! Nu is de tijd om te springen!

Waar wacht je nog op! Let’s go! Meld je aan!