18 mei 2018

Voornaam E-mail Ik wil inspiratie via de e-mail ontvangen Ja Nee
15 maart 2018

Een winnaar is een verliezer die het nog een keer probeerde

Succes met je bedrijf Als je succesvol wilt worden met je bedrijf dan hoef je je echt niet te vervelen! Er is heel veel wat je kan doen. Ik ga niet alle 10.000 dingen opnoemen. Maar hetgeen wat het belangrijkst is als coach, sociale ondernemer of organisatie.  Jouw eigen playground Zorg dat je onafhankelijk bent Je wilt jouw eigen online omgeving. Want dat is JOUW playground. En ik benadruk JOUW niet zonder reden. Want op deze omgeving kan je echt bouwen. Het kan namelijk zomaar zijn dat Facebook of Instagram er mee ophouden. Je wilt niet afhankelijk zijn van de […]
8 maart 2018

Zo kom je uit je cocoon

Het is zover… de winter is bijna achter ons. Maart is begonnen. Het is tijd om te ontpoppen. Bloeien! Knallen! Grote kans dat het nu al volop aan het borrelen is. Misschien ben je zelfs al super fanatiek bezig. Maar hoe trek je jezelf uit de cocoon tijd genaamd de winter? Daar kan ik je wel de nodige inspiratie in bieden.
1 september 2017

I did it!

Ik heb echt een super stoere stap genomen! Heb je ook weleens in jezelf zitten te grinniken en gedacht “Ooh my god! I did it! I fucking did it!!! Waaaaah!!!!”. Nou, ik zeker wel! En dat doe ik nu nog steeds bij elke stap die ik maak. En nu is er weer 1. Dit vertelde ik mijn klanten altijd al maar ik durfde het zelf tot nu toe nog niet! Wat dat is? Mijn doelgroep heel specifiek maken. Iedereen was welkom. Maar er brandde een diep verlangen in mij. Om maatschappelijk een verschil te maken. Om de wereld een betere, […]
10 februari 2017

Review | MailPoet 3 (plugin nieuwsbrief)

17 januari 2017

Ontdek in 3 stappen je WHY en je onderscheidende vermogen

Haal in 3 stappen je why naar boven. In dit blog laat ik je weten welke stappen je moet nemen.  De BIG why! De kern van je onderscheidende vermogen Dit is de kern van je bedrijf. Je drijfveer. Waarom doe je wat je doet en waarom doet het er toe voor anderen? Als je deze vraag kan beantwoorden, dan kan je mensen echt raken. Het maakt een bedrijf persoonlijk en menselijk en creëert onderscheidend vermogen. De meeste bedrijven weten wel wat ze doen en hoe maar niet waarom. The golden circle De visie van Simon Sinek is mooi te vertalen in […]
7 december 2016

Een Facebookcampagne, waar moet je om denken?

De regels van Facebook Yup, Facebook heeft regels opgesteld. Want ze willen het natuurlijk zo leuk mogelijk houden. De grootste regel is dat je mensen niet mag vragen om het bericht te delen of zichzelf of iemand anders in het bericht te taggen. Je bent de actie “Like, share & win” waarschijnlijk al heel vaak tegengekomen. Dat mag dus niet! Like & win, dat mag wel. Like & win is in de meeste gevallen absoluut niet handig Hier moet je echt goed over nadenken als je deze actie neerzet. Want wat je wilt is dat je actieve likers krijgt. De […]
28 oktober 2016

Wat we op marketinggebied kunnen leren van Egyptenaren

Tijdens mijn vakantie in Egypte viel het mij op dat een paar eigenaren van een winkel al doen wat de marketinggoeroes hier roepen. Gebruikerservaringen zijn super belangrijk En dat gegeven wist deze meneer maar al te goed. Tevreden klanten vroeg hij daarom om een review te schrijven zodat hij dit kon ophangen in zijn winkel. Er moet een vertrouwen bij de klant worden opgebouwd. En wij mensen zijn nou eenmaal sociale dieren. We observeren wat andere mensen doen en reageren hier op. Mensen gaan er vanuit dat de actie van de ander goed is en volgen het daarom op. Social […]
5 september 2016

Passief inkomen, wat is dat?

Passie inkomen, wat is dat? Passief inkomen? Geld verdienen terwijl je op het strand ligt? Huh? Jazeker! Het kan! Online winkelen is alom bekend en serious BOOMING te noemen. Een vergelijkbare stijgende lijn zien we nu ook bij online leren. En nee, daar hoef je niet een erkende school voor te zijn. Misschien draag je die kennis nu 1 op 1 over. Of misschien helemaal niet. ZONDE! 1x in een online programma kan je er zelfs een miljoenen publiek mee bereiken. “Dus ik zet het 1x op en vervolgens kan ik het keer op keer verkopen?” ….Hoor ik je vragen… […]
28 oktober 2014

De (online) verkoopkampioen! E-mail!

De (online) verkoopkampioen! E-mail! Gebruik van e-mail en social media in kaart Blinker (bureau voor e-mail marketing) heeft vandaag ‘Het Nationaal E-mail Onderzoek 2014’ gelanceerd. Hierbij is e-mail en social media gebruik in kaart gebracht. E-mail, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Messenger en veel andere manieren waarop je berichtjes, foto’s en geluidsfragmenten naar elkaar kan sturen zijn hierin meegenomen. E-mail het eerst bekeken communicatiekanaal van de dag Want wist je dat na het opstaan, e-mail het eerste digitale communicatiekanaal is wat bekeken wordt? En daarna WhatsApp. En daarna Facebook. Reclame ontvangen we ook het liefst volgens de e-mail (72%). Dat klopt […]